Koolhydraatarm 50 dagen programma boek

Koolhydraatarm 50 dagen programma: hét dieet boek

Het koolhydraatarm 50 dagen programma! Wil jij gewicht verliezen, je beter voelen, maar je hebt geen idee in welke voeding koolhydraten zitten?

In dit artikel ontdek je wat het dieet boek voor jou kan betekenen, wat het koolhydraatarm 50 dagen programma precies is en hoe dit boek je leert om snel en makkelijk af te vallen.

Inhoudsopgave

Snel en makkelijk afvallen met 50 dagen dieet boek

Is snel en makkelijk afvallen mogelijk met het koolhydraatarm 50 dagen dieet boek? Ja. Ongetwijfeld!

Echter ervaring leert dat je ‘mindset‘ een belangrijke rol speelt bij het snel en makkelijk afvallen.

Bij de meeste gedreven deelnemers verschijnen de eerste resultaten al na één week. Waarvan sommigen zelfs aangeven tijdens de eerste week al zo’n 1 tot 3 kilo aan lichaamsvet te verliezen.

Koolhydraatarm 50 dagen programma boek

Dit laat direct de snelle werking van het dieet boek zien.

Aan de ene kant leef je gezond en aan de andere kant verlies je geen extra spiermassa.

Je hoeft dus niet elke dag naar de sportschool. Honger te lijden. Of je te wagen aan ingewikkelde recepten.

Want door de aanwezigheid van een receptenlijst en schema ben je altijd verzekert van structuur en koolhydraatarme gerechten.

Het programma zit zo ingenieus in elkaar, dat je lichaam zelfs op plaatsen vet gaat verliezen, waar je normaal gesproken weken voor in de sportschool moet staan.

Zie het boek meer als leidende factor. Jij bepaalt zelf de intensiviteit van het programma. Het boek richt zich dan ook voornamelijk op het menu.

Om een klein voorbeeld te geven..

Een persoon met weinig inspanning zal binnen 1 jaar ongeveer 30 kilo kunnen verliezen. Omgerekend is dat ongeveer 700 gram per week.

Alleen iemand die ervoor kiest het programma strikt en intensief te volgen, kan dit proces tot ongeveer 5 x versnellen.

Dus binnen 1 week kan deze persoon ongetwijfeld 2 a 3 kilo aan lichaamsvet gaan verliezen. Kort gezegd, de resultaten per individu verschillen!

Wat is het koolhydraatarm 50 dagen programma

Het koolhydraatarm 50 dagen programma is de manier om te starten met afvallen op plaatsen waar je lichaam normaal zo makkelijk vet opslaat. Namelijk je buik, billen en benen.

Je volgt het programma voor een minimale periode van 50 dagen of naar keuze langer.

Het dieet boek biedt een aantal lekkere en gezonde recepten. Samengesteld op basis van onderbouwde kook- en gezondheidsprincipes om nog sneller, lekkerder en gezonder resultaat te behalen.

Koolhydraatarm 50 dagen programma

Het dieet schrijft voor dat je per dag minimaal 30 tot 50 gram koolhydraten mag eten. Bij dit aantal zal je lichaam overgaan op continue vetverbranding.

Volledig koolhydraatarm wordt niet geadviseerd. Je brein heeft deze energie nodig om optimaal te kunnen functioneren.

Gedurende het programma word je vet verbranding niet alleen gestimuleerd. Je kunt tal van andere gezondheidsvoordelen bereiken, namelijk:

  • meer energie
  • een gezondere uitstraling
  • minder after-dinner dips
  • en minder behoefte aan suiker

De bovengenoemde voordelen worden voor een groot deel bereikt door koolhydraten te vervangen door eiwitten en gezonde vetten. Je kunt hierbij denken aan omega 3, plantaardige oliën en eiwitbrood.

Mooi is ook dat je alle recepten eenvoudig kunt bereiden. Dus een handige oplossing voor de wat minder enthousiaste koks onder ons.

Wil jij graag meer weten over koolhydraten? In ons artikel waar zitten koolhydraten in, geven we een lijst met goede en slechte koolhydraten. En laten we jullie de heilige graal rondom het afvallen zien.

Hét koolhydraatarm 50 dagen programma dieet boek

Oprichter Niels Bosman heeft met zijn boek al meer dan 40.000 vrouwen en mannen mogen ondersteunen bij hun zoektocht naar een gezondere levensstijl.

Het koolhydraatarm 50 dagen programma dieet boek helpt je om zonder sport, honger gevoel of moeilijke recepten verantwoord af te vallen.

Het programma bestaat uit 3 onderdelen. In het eerste deel ontvang je 50 dagmenu’s die onderverdeeld zijn in ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. Waarbij natuurlijk de vermelding van voedingswaarden niet ontbreken.

Het tweede gedeelte bestaat uit 40 koolhydraatarme recepten met bijbehorende voedingswaarden.

In het laatste deel vind je de nodige achtergrondinformatie, handige tips en adviezen.

En als uitbreiding heb je toegang tot 2 gratis bonussen. Gevuld met gezonde drinkrecepten, tips en ‘on the go’ boodschappenlijstjes.

Waarbij je deze overal en altijd tot je beschikking hebt. Namelijk download je het e-boek (PDF) gewoon via je smartphone, tablet of laptop.

Overigens Niels hanteert een niet goed geld terug garantie. Ben je na 3 dagen nog steeds niet tevreden, dan krijg je gewoon je geld terug!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest